FAQ - Časté otázky
V Brumlovi si dáváme záležet, abyste se u nás cítila jako doma. Proto jsme pro vás připravili tento seznam nejčastěji kladených dotazů. V něm najdete vše, co potřebujete vědět o nákupu u nás, aniž byste musela dlouze pátrat. Chcete vědět, kdy k vám dorazí balíček nebo jaké jsou možnosti doručení? Řešíte, jak nám poslat zpět kousky, které nebyly trefou do černého? Nebo potřebujete poradit s velikostí? Tady najdete odpovědi na většinu vašich otázek.
A pokud tu náhodou nenajdete to, co hledáte, nebojte se nám napsat, rádi vám pomůžeme.
KDYŽ NAKUPUJETE
Kdo mi doručí zboží?
Na výběr máte mezi Zásilkovnou, Balíkovnou, Českou poštou nebo GLS. Ceny dopravy jsou různé, ideálně si prohlédněte stránku
Způsoby doručení a platby.
Kdy mi zboží odešlete?
Odesíláme co nejdřív, je nám jasné, že se na balíček těšíte. Obvykle stíháme odeslat do 1-2 pracovních dnů po obdržení vaší platby. U balíčku zasílaných na dobírku je termín stejný.
Mohu zaplatit kartou? Můžete mi poslat zboží na dobírku?
Způsob platby je jen na vás. Můžete si zvolit mezi dobírkou, platbou kartou, platbou bankovním převodem, QR kódem. Všechny způsoby platby najdete na stránce
Způsoby doručení a platby.
Nabízíte poštovné zdarma?
Ano, pokud je hodnota zboží ve vašem nákupu vyšší než 1500 Kč, dopravu platíme my. Upozorňujeme, že pokud využijete
rezervace a nestihnete během 14 dnů nakoupit za více než 1500 Kč, na dopravu zdarma už nárok nemáte. Rovněž upozorňujeme, že pokud budete nějaké zboží z objednávky vracet a cena původní objednávky klesne pod 1500 Kč, cenu dopravy vám doúčtujeme ponížením hodnoty vratky.
Zadala jsem špatnou doručovací adresu, co teď?
Ozvěte se nám prosím co nejdříve. Dokud od nás neobdržíte zprávu, že jsme zásilku předali dopravci, můžeme adresu i způsob dodání lehce změnit. Jakmile je však zásilka již v rukou přepravce (obdržela jste zprávu o vyexpedování), změnu již provést nelze, je nám líto.
Nevyzvedla jsem si objednávku. Pošlete mi ji znovu?
Samozřejmě, rádi vám zásilku odešleme opakovaně, uhradíte další cenu dopravného. Ozvěte se nám prosím e-mailem na adresu
info@brumla.cz nebo nám zavolejte na telefonní číslo
777 319 477.
Mohu nakoupit bez registrace?
Bohužel to nejde.
Registraci potřebujeme pro uložení vašich osobních údajů do budoucna. Většina zákaznic totiž své nákupy skládá prostřednictvím rezervací a k jejich využití musíte mít u nás založený účet.
Co jsou to ty rezervace?
Rezervace jsou vlastně spojované objednávky. Během 14 dnů si můžete do vaší rezervace přidávat další a další oblečení, které vám pošleme v jednom balíčku. Detailní info o rezervacích si přečtěte na stránce
Jak fungují rezervace.
Mohu z rezervace odstranit některé kousky?
Toto bohužel také není možné. Zboží je z naší strany blokováno pouze pro vás a nenabízíme ho už jiným zákaznicím. Proto i pro vás je závazné vaše rozhodnutí rezervace. Děkujeme za pochopení.
Mohu zrušit rezervaci?
Ne, rušení rezervací není možné. Rezervace jsou závazné, zboží blokujeme pouze pro vás. Tím, že si zboží přidáte do rezervace, zmizí z nabídky. Děkujeme za pochopení. Další informace o rezervacích si přečtěte na stránce
Jak fungují rezervace.
Spojíte mi objednávky?
Samozřejmě, pošlete nám e-mail na adresu info@brumla.cz nebo zavolejte na číslo 777 319 477 a objednávky vám spojíme do jedné za jedno (nebo žádné) dopravné.
Hodnota mé objednávky převyšuje 1500 Kč a přesto nemám dopravné zdarma?
Buď jste překročila 15 denní rezervační dobu nebo celková cena za vybrané zboží nepřekračuje 1500 Kč. Vycházíme z celkové ceny za zboží bez dopravného.
Vysypal se mi košík. Jak to funguje?
Každé zboží na našich stránkách je jedinečné, existuje pouze v jednom exempláři. Když si přidáte zboží do košíku, už ho nevidí žádný jiný zákazník. Náš systém funguje tak, že pokud během 30 minut nevykonáte na stránkách žádnou aktivitu, ztrácíte nárok na toto zboží ve vašem košíku. Může se tedy stát, že po uplynutí této doby některé položky už ve vašem košíku neuvidíte, protože byly nabídnuty automaticky do prodeje.
Co když mi něco chybí v objednávce?
Prosím ozvěte se nám e-mailem na adresu info@brumla.cz a pošlete nám kód zboží, které jsme zapomněli do balíčku přidat. Pokusíme se ho dohledat ve skladu, případně nabídneme kompenzaci.
Mohu nakoupit telefonicky?
Samozřejmě, zavolejte nám na telefon 777 319 477 a připravte si ideálně seznam katalogových čísel zboží, které si budete přát objednat. Katalogové číslo najdete na detailu každé položky. Upozorňujeme ale na skutečnost, že o vaše vybrané kousky může mít zájem jiná zákaznice a již nemusejí být dostupné. Proto doporučujeme nákup přímo v e-shopu.
Mohu si nákup vyzvednout u vás?
Samozřejmě, zákaznice z Benešova a okolí si mohou své nákupy vyzvednout v naší provozovně každý pracovní den mezi 7:00 a 15:00. Počkejte prosím na SMS, kterou vám pošleme hned jakmile bude mít váš nákup připravený k vyzvednutí.
Zasíláte zboží do zahraničí?
Denně odesíláme balíčky na Slovensko. Pokud ale potřebujete poslat balíček někam jinam v rámci Evropy, ozvěte se nám e-mailem na adresu info@brumla.cz a doladíme detaily.
Co když má oblečení nějakou neuvedenou vadu?
V takovém případě se moc omlouváme. Bohužel jsme vadu přehlédli. Určitě se nám ozvěte, vše vyřešíme. Stačí nám zaslat fotku vady na adresu info@brumla.cz. Ozveme se vám zpět s návrhem řešení.
KDYŽ VRACÍTE
Jak mohu zboží vrátit?
Zakoupené zboží, které vám nevyhovuje, můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů. Všechny detaily najdete na stránce
Vrácení zboží. Budeme moc rádi, když pro vrácení využijete automatický systém na stránce Vrátit zboží.
V jakém stavu mohu zboží vrátit?
Zboží přijímáme zpět v původním stavu. Neprané, vámi nenošené, ideálně opatřené naší identifikační etiketou.
Kdy zpracujete vrácené zboží?
Vaši vratku zpracujeme do 3 dnů od obdržení a ihned vás o tom budeme informovat mailem.
Jak uplatním slevu z vráceného zboží pro další nákup?
Při vyplnění formuláře si vyberte ze dvou možností:
- Vrácení na bankovní účet – do 5 dnů vám vracíme peníze na bankovní účet
- Zápočet do další objednávky – částku za vrácené zboží zapíšeme jako kredit do vašeho profilu a automaticky vám odečteme tuto částku ve vaší další objednávce
Kdy mi bude na účet zaslána částka za vrácené zboží?
Částku za vrácené zboží vám zašleme zpět nejpozději do 5 pracovních dnů od jejího zpracování.
Vracela jsem zboží přes Zásilkovnu. Strhnete mi nějaký poplatek?
V tomto případě ponížíme cenu vaší vratky o 59 Kč. Je to stejná cena, kterou Zásilkovně platíme my.
Proč jste mi odečetli peníze z vratky zboží?
Pokud byla celková cena zboží ve vaší původní objednávky vyšší než 1500 Kč, měla jste nárok na poštovné zdarma. Pokud ale vratkou klesla cena zboží z původní objednávky pod 1500 Kč, poštovné vám doúčtujeme zpětně ponížením vratky.
KDYŽ MÁTE DOTAZY KE ZBOŽÍ
Odpovídají fotky oblečení skutečnosti?
Nic nepřikrášlujeme, snažíme se, aby focené oblečení co nejvíce odpovídalo jeho originální podobě.
Jak měříte oblečení?
Krejčovským metrem pro vás měříme klíčové partie, abyste kromě velikosti oblečení udané výrobcem měla detailní informace a zakoupené oblečení vám padlo jak ulité. Mezi takové míry patří délka, obvod pasu, obvod přes hrudník a mnohé další.
Vykupujte oblečení?
Bohužel vás musíme zklamat, spoléháme na léty prověřené dodavatele a oblečení od zákazníků nevykupujeme.
KDYŽ NÁS CHCETE KONTAKTOVAT
Jak se s vámi mohu spojit?
Kde vás najdu?
Sklad a kanceláře máme v Benešově u Prahy, přesná adresa je Pražská 126/A4, Areál V lázních, 25601 Benešov. Abyste se neztratila, máme pro vás i
mapku.
Kdy máte otevřeno?
Zastihnete nás na naší
provozovně každý pracovní den od 7:00 do 15:00.
Máte nějaká volná pracovní místa?
Nabídku volných pracovních míst najdete
zde. Pošlete nám životopis a motivační dopis, třeba najdeme společnou řeč a budeme vám mít co nabídnout.