Příběh značky Brumla.cz

Příběh značky Brumla.cz

Příběh značky Brumla.cz

Začátek cesty

Rok 2002: na začátku stál nápad
V prosinci 2002 se nám narodil náš první syn a s jeho příchodem na svět se zrodila také myšlenka, která vedla ke vzniku Brumly. Trávila jsem spoustu času na mateřských diskusních fórech, kde mi brzy došlo, že všechny maminky řeší stejný problém jako já. Jak nejlépe, nejkrásněji a nejlevněji obléknout děti? V té době byl u nás pořád ještě trochu oříšek koupit to, co byste si představovala. Známých značek bylo jako šafránu a módní řetězce se teprve rozkoukávaly. Second handy byly jediným místem, kde se dalo narazit za pár peněz na spoustu muziky.

Rok 2004: První kroky
Oslava prvního roku našeho syna byla pro nás zlomovým bodem. Můj manžel měl bohaté zkušenosti s vývojem webových stránek a společně jsme tak dali život našemu eshopu - Brumlovi. Jeho název mi v hlavě zrál už delší dobu. Zaměřili jsme se na britské značky, které byly na našem trhu téměř nedostupné a pečlivě jsme vybírali dodavatele, kteří nám nabídli přesně to, po čem jsme my a naši zákazníci tolik toužili.

Rozvoj Brumly

Začínáme na půdě
Naše cesta začala skromně. Apple začínal v garáži, my na půdě. Opustili jsme půdní ložnici a přestavěli ji na náš první sklad. Každý kousek oblečení, který jsme nabídli zákazníkům, jsme pečlivě vybírali. Myšlenka byla jednoduchá – chceme zákazníkům prodávat to, co bychom sami oblékli svému dítěti. V práci jsme trávili dny a večery, celé víkendy. První balíčky jsme na poštu vozili v dětském kočárku. Neviděli nás tam rádi, protože o nějaké digitalizaci jsme si mohli nechat jen zdát a za námi se tvořila nekonečná fronta. Přestože jsme začali skromně v malém, bez reklamy, bez marketingu, zákaznice se o nás postupně dozvěděly a doporučovaly nás kamarádkám.

Rozvoj a nové prostory
Jak Brumla rostl, naše malé domácí prostory se stávaly čím dál více stísněnými. Bylo jasné, že potřebujeme více místa nejen pro skladování zboží, ale i pro rozvoj našeho v té době dvoučlennému týmu. Pronajali jsme si první skutečné skladovací prostory, které nám umožnily značně rozšířit nabídku a zaměstnat první kolegyně. V následujících letech jsme začali prodávat second hand také na Slovensko. Ještě jednou jsme se přestěhovali do většího a na tomto místě působíme dodnes.

Příběh značky Brumla.cz

Příběh značky Brumla.cz

Brumla dnes

Tým Brumly
Když se ohlédnu, mám radost, že se nám Brumlu podařilo vypiplat doslova z ničeho. Nestáli za námi žádní investoři, ani bohatí rodiče. Vše jsme odpracovali s manželem od úplné nuly.

Dnes stojí za Brumlou tým 25 nadšených a oddaných pracovníků, kteří jsou srdcem našeho podnikání. Naše prostory už čítají 1.500 m2 a každý týden pro vás připravujeme alespoň 15.000 nových úlovků. Maximálně efektivně a automatizovaně zpracováváme jak zboží, tak vaše objednávky nebo vratky, aby všechno frčelo jak po másle. Základ je ale pořád stejný jako před lety. Snažíme se, aby každý kousek oblečení, který prochází našima rukama, splňoval vaše očekávání a aby vám to seklo.

Neustálý vývoj a kvalita
Naše cesta digitalizací a automatizací nám umožnila zefektivnit procesy, klíčovým prvkem naší práce ale zůstává osobní přístup a důraz na kvalitu. Ačkoliv britská móda hraje v naší nabídce stále prim, nezavrhujeme ani pečlivě vybrané kousky z dalších evropských zemí. Naším cílem je neustále objevovat a přinášet našim zákazníkům to nejlepší ze světa secondhandové módy.

Budoucnost

Vize a plány
Před námi leží vzrušující plány. Máme ambice Brumlu stále vyvíjet a zlepšovat. Zároveň ale usilujeme o udržení spokojenosti našich zákazníků. Přemýšlíme o nových směrech, kterými bychom mohli posunout naše podnikání, a zároveň se zaměřujeme na udržitelnost a inovace, které nám umožní růst odpovědným způsobem.

Příběh, který žijeme
Náš příběh není pouze o podnikání, ale také o rodinných hodnotách a tvrdé společné práci. Je to příběh naší rodiny, která se spojila a vytvořila něco výjimečného. Přes všechny náročné okamžiky jsme se snažili, aby naše děti prožily šťastné dětství. Toto je naše cesta – plná výzev, ale i hluboké radosti a uspokojení z dosažených úspěchů.

Petra Gottwaldová, majitelka
6.6.2024, Benešov

Příběh značky Brumla.cz

Občas je úsměvné vidět, jak šel čas. Připomeňte si s námi, jak vypadal Brumla během svých 20 let.

2004

web Brumla.cz 2004

2007

web Brumla.cz 2007

2015

web Brumla.cz 2015

2017

web Brumla.cz 2017

Oblíbené značky a motivy second hand oblečení