Vrácení oblečení a reklamace
Objednané oblečení vám nesedí? Nelíbí? Nevyhovuje? To je nám líto, ale můžete nám ho do 14 dnů od obdržení vrátit. Jednoduše postupujte podle tohoto návodu.
- Vyplňte online formulář pro vrácení zboží. Nebo použijte papírovou verzi, kterou najdete v balíčku se zaslaným zbožím.
- Připravte balíček s vraceným oblečením. Vracené položky řádně zabalte, aby se při přepravě neztratily či neponičily.
- Balíček nám doručte jedním z následujících způsobů:
- Zásilkovnou
Jednoduše odneste balíček bez adresy na pobočku Zásilkovny.
Obsluze sdělte PIN 98023972, dostanete potvrzení o přijetí zásilky, nic neplatíte.
Maximální hmotnost balíčku je 5 kg. Služba je zpoplatněna částkou 59 Kč, kterou vám následně odečteme od ceny vraceného zboží.
- Poštou či jiným dopravcem
Zboží můžete poslat libovolným přepravcem přímo na adresu naší provozovny: BRUMLA.CZ, Pražská 126/A4, Benešov u Prahy, 256 01.
- Osobně
Přineste zboží přímo k nám na provozovnu. Jsme tu pro vás od pondělí od pátku 7:00 – 15:00.
- My vratku zpracujeme do 5 pracovních dnů od obdržení a vrátíme vám peníze na účet nebo zapíšeme slevu do vaší další objednávky.
Důležité informace:
- 14denní lhůta: Máte právo vrátit zboží do 14 dnů od jeho převzetí, bez udání důvodu.
- Stav oblečení: Vracené oblečení musí být v původním stavu. Neprané, nežehlené a ideálně s původní etiketou s kódem zboží. Tím nám moc usnadníte práci a urychlíte celý proces vrácení. Děkujeme!
- Původní poštovné zdarma: Pokud byla hodnota zboží v původní objednávce vyšší než 1500 Kč s poštovným zdarma a vrácením zboží klesne hodnota pod tuto částku, poštovné vám doúčtujeme ponížením částky za vrácené zboží.
- Náklady na reklamaci: Náklady spojené s reklamací jsou na straně zákazníka. Věříme, že nám rozumíte a oceňujete naši snahu o transparentnost. Děkujeme za pochopení a vaši podporu férového přístupu.
- Záruka: Na použité zboží bohužel ze zákona záruku poskytovat nemůžeme.
- Výměna zboží: To bohužel neumíme, každé zboží je unikátní. Nemáme jiné velikosti od vašeho vybraného kousku.
- Nepřiměřené vratky: Vážíme si každé zpětné vazby a případnou nespokojenost bereme vážně. Pokud se některé vratky opakují a nezdají se být odůvodněné, může to vést k přehodnocení našeho vzájemného obchodního vztahu.
Pořádek musí být. Více informací najdete v našich Obchodních podmínkách.
Spokojenost a pohodlí našich zákazníků je pro nás prioritou, neváhejte se na nás obrátit s jakýmkoli dotazem.